سبد خرید 0
هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

ثبت نام و ورود

رویه ثبت سفارش

پیگیری سفارشات

رویه بازگرداندن کالا

کد های تخفیف

سایر سوالات متداول

مشتری گرامی  ، لطفا قبل از درخواست هر گونه پشتیبانی در مورد خرید محصولات موبویو و یا پشتیبانی بعد از خرید ، سوالات متداول را مطالعه نموده و سپس در صورت نیافتن پاسخ خود از طریق روش های اشاره شده در صفحه ی ارتباط با ما اقدام فرمایید.

ثبت نام و ورود

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید.

بله. قبل از خرید میبایست  ثبت نام کنید.

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

شما میتوانید وارد پروفایل خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

خیر، امکان ثبت سفارش به هیچ صورتی جز سایت و اپلیکیشن امکان پذیر نیست.

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
 
روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

رویه ثبت سفارش

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

خیر ، در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری های واگیر این امکان جهت هر چه کمتر کردن تماس فیزیکی وجود ندارد.

بله، موبویو تسهیلاتی را فراهم کرده که شما میتوانید تا سقف 15 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  18 ماهه از سایت موبویو خرید کنید.

بله عضویت در سایت ،  جهت خرید محصولات و خدمات الزامیست.

 از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن موبویو ،بعد از ورود به پروفایل خود ، محصول مورد نظر را یافته و روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
 
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
 
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
 
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
 
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، موبویو تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد.

 

لیکن بر حسب مورد ممکن است خرید تعداد بیشتر فعال یا غیر فعال باشد.

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.
 
خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

تعدادی از کالاهایی که در سایت بفروش میرسد ، توسط تولید کننده اصلی تولید نشده که به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر،

 

این کالاها با نشان غیر اصل مشخص شده اند.

در شهر ارومیه سفارشات بصورت رایگان و با پیک به درب منزل ارسال میگردد.


سفارشات سایر شهرستان ها نیز بنابه حجم و وزن مرسوله از طریق پست یا باربری در اسرع وقت ارسال خواهد شد

 

که در صورت ارسال با پست برای خرید های بالای صد هزار تومان رایگان خواهد بود.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

 

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

سفارش ها ی شهر ارومیه در 24 ساعت کاری و سفارشات سایر شهر ها نهایتا طی 72 ساعت کاری به دست مشتریات عزیز خواهد رسید.

بله – کالاهایی که در موبویو بفروش میرسد، دارای اصالت است .

 

در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با توضیح کالای غیر اصل مشخص است

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

 

http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

پیگیری سفارشات

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید..

واردحساب کاربری خود در سایت موبویو شوید.
 
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
 
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.

کالا های حجیم و سنگین بعد از هماهنگی تلفنی با مشتری توسط باربری ارسال شده و هزینه ارسال بصورت پس کرایه خواهد بود.

در شهر ارومیه سفارشات بصورت رایگان و با پیک به درب منزل ارسال میگردد.


سفارشات سایر شهرستان ها نیز بنابه حجم و وزن مرسوله از طریق پست یا باربری در اسرع وقت ارسال خواهد شد

 

که در صورت ارسال با پست برای خرید های بالای صد هزار تومان رایگان خواهد بود.

سفارش ها ی شهر ارومیه در 24 ساعت کاری و سفارشات سایر شهر ها نهایتا طی 72 ساعت کاری به دست مشتریات عزیز خواهد رسید.

در صورتی که کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

بتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

مشتری گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی( و یا سایر روشهای موجود)  با موبویو، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید

رویه بازگرداندن کالا

بله ، تلاش ما این است که شما از کالای خریداری شده رضایت کافی را داشته باشید .موبویو این امکان را در نظر گرفته که با توجه به شرایط کالای ارسالی حتی در صورت دلایل سلیقه ای نیز ، پس از اعلام به سایت نهایتا 24 ساعت پس از دریافت کالا، امکان عودت کالا وجود داشته باشد. ضمنا در صورت ایرادات داخلی که در روز اول قابل تشخیص نبوده و کالا دارای گارانتی نمی باشد نیز مهلت 7 روزه تست کالا برای شما در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید که برای چنین مواردی کالا باید صد درصد در حالت اولیه بوده و پلمپ کالا بدون هیچ گونه دستکاری و بازشدگی باشد. چرا که رنگ و مدل کالاها بر روی اجناس درج شده است.
در مواردی هم که کالا پلمپ نباشد ، کالا باید بدون هیچ گونه استفاده و عطر بدن و غیره باشد. 
هزینه ارسال و دریافت کالا در این مورد خاص به عهده ی مصرف کننده می باشد. 
تاکید میگردد که در صورت باز شدگی پلمپ و یا استفاده از کالا به هیچ عنوان مرجوع و یا تعویض نخواهد شد.

تاکید میگردد که در حضور مامور پست بسته دریافتی راچک کنید تا ضرب دیدگی نداشته باشد و در صورت پارگی شدید و یا ترک خوردن غیر معمول بسته بندی کالا را چک فرمایید تا آسیب ندیده باشد. در صورتی که کالا مخدوش شده و آسیب دیده باشد از دریافت کالا خودداری کرده و از قسمت ارتباط با ما مراتب را به موبویو اعلام فرمایید.

خوشبختانه موبویو برای کالاهای غیر گارانتی تمهیداتی اندیشیده است تا مشتری با خیال راحتتری خرید خود را انجام دهد. با این اوصاف در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه فرمایید ، ولی در صورتی که کالا تحت پوشش گارانتی نباشد تا 7 روز از دریافت کالا در صورت مشاهده ایراد فنی داخلی و درصورت تایید کارشناسان ما  ، کالا با دسگاه دیگری از همان نوع تعویض می گردد. چنان چه همان مدل و رنگ موجود نبود بعد از هماهنگی با مشتری به درخواست شما ترتیب اثر داده خواهد شد. 
در این مرحله چنان چه مشتری درخواست ارجاع کامل مرسوله را دهد هزینه های ارسال مرسوله به موبویو بر عهده ی مشتری خواهد بود ، ولی در صورت تعویض هزینه ها به عهده ی موبویو است.

در صوررت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید ، دیگر این کد تخفیف برای بار دوم قابل استفاده نبوده و ضمنا تنها پول اصلی پرداختی شما برای کالا بازگردانده خواهد شد.

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش موبویو تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و ما از راههای ارتباطی ارسال  کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان موبویو امکان تست آن را داشته باشند.

 پس از این مراحل کالا را توسط پست به آدرس پستی ما که در صفحه تماس با ما درج شده ارسال فرمایید 

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش موبویو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ماست.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به ما ارسال فرمایید
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان موبویو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

کد های تخفیف

موبویو در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

استفاده از کد تخفیف شرایطی دارد که به همراه کد تخفیف شرایط آن برای شما ارسال میشود :
حداقل مبلغ خرید
شرط استفاده برای کالای خاص
فقط در اولین خرید از موبویو بتوانید استفاده نمایید
در صورتی که در یک شهر خاص هستید بتوانید استفاده کنید.
فقط برای استفاده در اپلیکیشن یا سایت باشد.
به حساب کاربری خود وارد شوید.
کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
در مرحله پرداخت سریال کد هدیه را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.
شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید.
در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.
کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز موبویو که در سایت به بفروش میرسد ، قابل استفاده نیست.
پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود.
در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
پرسش سایر سوالات از موبویو

تماس بر خط

ارسال E-Mail

مکاتبه تلگرامی

مکالمه واتساپی

تماس با ما
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.
    تصویر jpeg , gif یا PNG حداکثر ۱ مگابایت
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بازگشت به بالا